Mica en mica, a través de converses, vam anar esbrinant què en sabíem dels peixos i en quines qüestions no ens posàvem d'acord o desconeixíem. I a partir d'aquí, vem fer un llistat del que sabíem i un guió del que volíem averiguar. Vam buscar informació a llibres i a internet i uns alumnes que ja havíen anat a l'Aquàrium van proposar de fer-hi una visita.
Allà vam veure molts peixos diferents i ens van aclarir força dubtes.
Però encara en teníem més i vam anar a la peixateria del Mercat del Poblenou amb molta curiositat i més preguntes.
Després a l'aula vam observar peixos per fora i per dintre amb lupa i fins i tot una escata amb la lupa binocular.
Tot el que anàvem averiguant ho anàvem posant al mapa conceptual que teníem a la paret del passadís.
Cada vegada que hi afegíem alguna cosa nova repassàvem les que ja sabíem.
Vam fer proves de flotabilitat, vam contrastar aigua freda i aigua calenta (on hi viuen els peixos de colors).
.
I per acabar vam recollir el més rellevant de tot el que sabíem en el nostre primer Lapbook interactiu.
1 comentari:
El lapbook interactiu és preciós! Tot i així tenim una discussió aferrissada amb la Lena de si el tauró és un peix i el dofí no...
Publica un comentari a l'entrada