15 d’oct. 2014

Els primers dies de P3

Els nens i les nenes de P-3 hem començat l'escola amb molta energia. Cada dia descobrim coses noves: l'aula de música, el gimnàs, la biblioteca, els raconets del pati,  ... Estem fent noves amistats i ens estem adaptant.

9 comentaris:

Anònim ha dit...

Muchísimas gracias por las fotos y por el trabajo hecho en estos primeros e intensos días de adaptación
Sabela (mamá de Mateo)

Unknown ha dit...

Que guapos y que graciosos están todos!! Muchas gracias por el gran trabajo que estáis realizando con ellos y la paciencia que tenéis!!!
Daniel (papa de Joel)

Naty ha dit...

Son unas fotos fantásticas. Demuestran lo bien que se lo pasan, la cantidad de actividades distintas que hacen. Y que estais realizando un trabajo estupendo con ellos durante esta dura étapa de la adaptación. Las caras de todos demuestran que son felices en el colegio. Y eso es lo más importante ahora mismo. Muchas gracias a todo el equipo.
Naty (Mamá de Juno)

Anònim ha dit...

Els nostres petits aventurers descobrint tot allò de bo que els pot oferir l'escola. La Savina, superat el tràngol dels primers dies, entra i surt molt contenta. Les fotos demostren que s'ho passa molt bé!
Molt bona feina! Sou un equipàs!
Raquel

Anònim ha dit...

Después de la reunión de hoy y estas fotos tan bonitas ya sé en que consiste el día a día en esta nueva etapa de la vida de Eneko. ¡Gracias a Cristina, Montse y al resto del equipo por un gran trabajo!

Anònim ha dit...

Moltes gràcies per aproparnos el dia a dia dins l'escola dels nostres fills!. Molt bona feina.

Elena (Mare de l'Emma)

Anònim ha dit...

Nos encanta lo que aprenden cada dia muchas gracias por la paciencia ya que para ellos es una dura etapa y muchas gracias por las fotos salen muy guapos tod@s. Un saludo SONIA (la mama de izan)

Anònim ha dit...

Gràcies per publicar aquestes fotos, veure-les ens ajuda molt a imaginar com és el dia a dia dels nostres petits, ens apropa una mica al seu nou mon.
I gràcies per la feina de l'adaptació de pares i fills!!! Ho heu fet molt be!! ;)

Raquel (mamá de Oriol)

Julia ha dit...

Me encanta ver el día a día de los peques y ver cómo disfrutan y van haciendo suyo el espacio.
Muchas gracias a todo el equipo por acogerlos tan cálida y amorosamente.

Julia (mamá de Laína)